Veelgestelde vragen
Alle orders boven de €50,- leveren wij gratis bij u thuis. Orders onder dit bedrag worden belast met €4,95 verzendkosten per order.
Wij verzenden standaard met DPD. Heeft u een speciaal verzoek laat het ons weten, via onze klantenservice?
Wij verzenden ook naar België en Duitsland. Heeft u een ander land als bestemming nodig? neemt u dan aub contact op met onze klanten service.
Op werkdagen besteld is de volgende dag verstuurd. Dus vaak is uw order al binnen 2 dagen bij u geleverd.
Het is helaas niet mogelijk uw order bij ons af te halen. Om u zo snel mogelijk op de juiste manier te voorzien van uw bestelde producten, is ons hele order proces zo ingericht dat afhalen helaas niet mogelijk is. Vandaag besteld = Morgen verstuurd.
U kunt bij ons betalen per Ideal, per Credit card of achteraf met Riverty (afterpay).
Ja dat kan via Riverty, voorheen afterpay.
Niet geheel tevreden over het product, of toch niet wat u verwacht had? Geen probleem uw product kan altijd retour.
U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen tussen de €7,25 tot €25 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@schaduwdeal.nl Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.
Alle producten mogen binnen 14 dagen retour in originele verpakking.
Neemt u dan aub zsm contact op met onze klantenservice dan zoeken wij samen met u naar de best, en snelst mogelijke oplossing.
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@schaduwdeal.nl Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.”